RADIO JE BLIZAK, INTIMAN, ZABAVAN I DOSTUPAN
Mnoge tvrtke koriste radio za postizanje dobrih rezultata, a sve zbog prednosti radija.
Uz digitalne medije radio ima najniže troškove produkcije. Uz relativno niska ulaganja možete doći do velike publike. Treba naglasiti da je radio i jako brz medij i da od same ideje do gotovog proizvoda možete doći za par sati.
Radio je vrlo često podcijenjen kada je u pitanju trošak po slušatelju. Istraživanja pokazuju da radio nudi najmanji trošak po slušatelju, odnosno da za istu vrijednost na radiju kupujete puno više impresija nego na drugim medijima.



Radio je većini svakodnevni suputnik u životu
Uz slušanje radija većina ljudi radi još nešto. No upravo to pruža mogućnost da do slušatelja dođete u pravom trenutku - kada su na putu do posla, kada se spremaju za izlazak, kada se nalaze s prijateljima.
U današnje vrijeme kada je radio dostupan online, radio se sluša i na mobilnim platformama podjednako kao i na radio prijamnicima.
Radio je prijatelj koji je baš uvijek tu kada ga trebate
Većina ljudi radio sluša jer ih opušta, zabavlja, jer im podiže raspoloženje i olakšava mnoge situacije. Baš kao najbolji prijatelj koji je baš uvijek uz vas, a to je iznimno vrijedan kontekst za vaše targetirano oglašavanje.
Istraživanja su pokazala da radijsko oglašavanje koje je relevantno uz ono što slušatelj radi, postiže 60% veću učinkovitost.
Različite postaje privlače različite profile slušatelja
Različite radio postaje privlače različite profile slušatelje. Pravilan odabir radio postaje omogućava selektivnu komunikaciju prema točno onim slušateljima kojima se želite obratiti, ovisno o afinitetima, dobi, spolu...
Prosječno vrijeme slušanja radija iznosi 14 sati tjedno, a slušatelji rijetko mijenjaju stanicu, već su vjerni onoj radio postaji koju slušaju već dulje vrijeme.

Radio je izvrstan za zabavne kampanje
Zbog svoje dinamičnosti, putem njega oglašivači imaju priliku poslati poruku potencijalnim kupcima svojih proizvoda/usluga. Uglavnom marketinški stručnjaci smatraju kako je zabavna i informativna kampanja na radiju važan alat u cjelokupnom marketingu, bez obzira da li se radi o malim ili velikim tvrtkama. Uz podršku ostalih alata može se ostvariti značajan uspjeh u poslovanju, razvijanju branda i podizanju svijesti o tržišnoj marki.
Radijski slušatelji slušaju jer žele čuti
Radijski slušatelji prvenstveno slušaju radio radi glazbe i žele informacije, kao vremenska prognoza, stanje na cestama… Slušatelji ne žele slušati suvišne reklama ali kada se to zna reklame se mogu osmisliti da budu dio programa a ne odvojen reklamni blok. Radio je lokalan i pouzdan izvor. Vrlo često slušateljima su potrebne lokalne informacije koje neki drugi mediji ne pružaju na kvalitetan način (nestanak struje, vode, prometni servis...).

Navike slušanja radija u Hrvatskoj
Ukupno 84,5% građana sluša radio, pri čemu velika većina slušatelja radio sluša u periodu od 6 ujutro do 18 sati, a manje od 10% slušatelja radija radio sluša u kasnim večernjim satima. Više od polovice slušatelja radio najčešće sluša u ranim jutarnjim te ranim poslijepodnevnim satima. Muškarci (38,5%) u većoj mjeri od žena (29,8%) slušaju radio u ranim jutarnjim satima, dakle od 6 do 10 sati ujutro.
Porastom dobi povećava se udio slušatelja u ranim jutarnjim satima, tako 47,3% slušatelja starijih od 70 godina najčešće sluša radio u ranim satima, dok to isto čini i 19,9% mlađih slušatelja.
Profil radijskih slušatelja u Hrvatskoj
Na temelju učestalosti slušanja radija slušatelje smo podijelili na tri skupine: light slušatelji su oni koji radio slušaju do jednog sata dnevno. To je najveća skupina slušatelja i u populaciji ih ima ukupno 41%. Oni koji radio slušaju u prosjeku od jednog do tri sata dnevno i takvih je ukupno 31%. Posljednja skupina su heavy slušatelji, koji slušaju više od 3 sata dnevno i njih je ukupno 28%. U prosjeku slušatelji radio slušaju dva sata dnevno.
Najmanje dnevno slušaju radio mladi slušatelji do 24 godine, dok najviše vremena dnevno, više od dva sata, uz radio provedu slušatelji u dobi od 35 do 44 te slušatelji između 55 i 70 godina.